Logo Willems Classics
Tajour

QR Koodit

QR-koodit ovat kaksiulotteisia kooditaulukoita joita voidaan lukea QR-viivakoodinlukijoilla ja kännyköiden kameroilla. Koodi koostuu mustista laatikoista valkoisella taustalla.

Koodin tiedoissa voi olla verkko-osoite, tekstiä tai tietoa. (tietoa enintään 250 merkin verran)

QR-koodeja käytetään enimmikseen Japanissa, jossa Toyotan tytäryhtiö Denso-Wave kehitti sen vuonna 1994 ja se on yksi suosituimmista kaksiulotteisista viivakoodityypeistä.
QR tulee sanoista “Quick Response” ja sen tiedot suunniteltiinkin nopeasti luettaviksi.
Tätä teknologiaa käytetään enimmäkseen Japanissa ja Etelä-Koreassa. Länsimaissa QR-koodien käyttö leviää hitaasti mutta tasaisesti.

 

Emaloituja QR-koodikylttejä voidaan sijoittaa ulkotiloihin aurinkoon, jossa niitä voidaan lukea normaaliin tapaan melkein millä tahansa (äly)puhelimella.

 

Todella kestävä.
Jos haluat luoda WR-koodin, käy osoitteessa http://qrcode.kaywa.com/
Tällä sivustolla voit helposti luoda oman QR-koodisi.
(Jos haluat emaloidun QR-koodin, valitse XL-koko).

Pyydä ilmaista tarjousta emaloidulle QR-koodillesi

 

QR-koodeja käytetään jatkuvasti enemmän mainostuskäyttöön sekä perinteisissä että interaktiivisissa kampanjoissa. QR-koodeja on käytetty seuraavissa medioissa: mainostauluissa, sissimarkkinointikampanjoissa, myymälöiden näytöillä, tapahtumien lipunmyynnissä, paketinseurannassa, käyntikorteissa, tulostetuissa mainoksissa, kilpailuissa, suoramainontakampanjoissa, verkkosivuilla, sähköpostimarkkinoinnissa ja alennuskupongeissa muiden ohella.
QR-koodit ovat erityisen arvokkaita markkinoijille, sillä ne antavat mahdollisuuden tarkkailla vastausta erittäin tarkasti, joka tekee tuoton seurannasta laskusta helppoa.

Muutama esimerkki

Soita meille!

Jos sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä!

Tarjous?

Pyydä tarjous muodoltamme

Ammattitaito

Laatu vuodesta 1983

Pikatoimitus

Suoraan omasta tuotannostamme

Neuvot

Osallistu projektiisi

Kestävä

Kestävä julkisuus brändillesi